REGULAMIN SPRZEDAŻY
za pośrednictwem strony www.akademeo.pl
1. Postanowienia wstępne
9. Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Sklep – sklep internetowy prowadzony w domenie www.akademeo.pl
2) Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu Produktu albo Usługi w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego),
3) Materiał – treść cyfrowa, którą Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem Bloga – m.in. artykuł, poradnik, arkusz kalkulacyjny, wzór dokumentu.
4) Regulamin – niniejszy regulamin,
5) Sprzedawca – Iga Maciak Kotliny 63 24-103 Żyrzyn, NIP: 7162679362, REGON:528402853
6) Użytkownik lub Klient – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu Produktu albo Usługi za pośrednictwem Sklepu.
7) Produkt Cyfrowy – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności szkolenia online, kursy video, dokumenty elektroniczne. Produkt cyfrowy przybiera postać pliku elektronicznego, którego format zależny jest od zawartości Produktu [pdf, doc, mp3 itp].
8) Produkt lub Usługa – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa oferowana przez Sprzedawcę, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Może to być również umowa o świadczenie usług lub umowa o dzieło.
9) Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)., w szczególności zaś reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i innych wydarzeniach dotyczących Sklepu.
10) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu Cyfrowego lub Produktu albo Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
11) Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
12) Zamówienie– czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży produktów cyfrowych lub Produktów ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
13) Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
14) Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000,00 złotych w całości opłaconym, która jest krajową instytucją płatniczą, nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisaną do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, adres e-mail: pomoc@payu.pl, numer telefonu
+ 48 61 630 60 05- połączenie płatne wg taryfy operatora
15) Dowód zapłaty –faktura lub paragon wystawione zgodnie przepisami prawa.
16) Płatność– wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
17) System– zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
2. Warunki korzystania ze Sklepu i Wymagania techniczne
7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w ramach składania Zamówienia Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
8. Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany do:
9.Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu lub platformy kursowej.
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną
6. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy (zakupu Produktu Cyfrowego, Produktu lub Usługi) ze Sprzedawcą. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, ale zawierana za pośrednictwem Sklepu umowa ma już charakter odpłatny.
7. Jeżeli Klient dokonał zakupu Produktu, z którego korzystanie wymaga założenia konta na platformie kursowej (kurs on-line), to Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w tejże platformie oraz zapewnianiu Klientowi możliwości dostępu do konta poprzez mechanizm logowania. Logowanie do konta odbywa się z wykorzystaniem danych dostępowych, które Sprzedawca udostępni Klientowi po zakupie Produktu. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
4. Składanie Zamówień i Warunki Płatności
11. Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności do czasu kliknięcia „KUPUJĘ I PŁACĘ”:
12. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie. Dostępne metody płatności to BLIKiem, przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą, portfelem elektronicznym przelew elektroniczny za pośrednictwem Operatora płatności PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym wwysokości 4.944.000,00 złotych w całości opłaconym, która jest krajową instytucją płatniczą, nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisaną do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, adres e-mail: pomoc@payu.pl, numer telefonu
+ 48 61 630 60 05- połączenie płatne wg taryfy operatora. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
13. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
14. Klient zostaje przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez dostawcę PayU gdzie wybiera bank, z którego rachunku bankowego dokonuje płatności za wybrany Produkt. Klient może też zapłacić przelewem bankowym, jeśli taka opcja jest dostępna. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
15. Dokonując zapłaty za Produkt Cyfrowy Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych poprzez wpisanie kuponu w polu „Posiadasz kod zniżkowy albo voucher? Kliknij aby go wpisać”. Należy kliknąć w podświetlony tekst i wpisać kod. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
16. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie
17. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, wysyłana jest w ciągu 24 h automatyczna wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie/załadowanie zakupionego Produktu. Produkty cyfrowe oraz usługi online (szkolenia online) dostępne są po zatwierdzeniu płatności w panelu klienta – Moje Konto po opłaceniu zamówienia. Maksymalny czas oczekiwania to 24 h.
18. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. Ponadto, Klient otrzymuje dane do logowania do platformy kursowej sklepu.
19.Z chwilą skutecznego dokonania płatności, między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje:
5. Płatności cykliczne.
1. Użytkownicy mają możliwość skorzystania z płatności cyklicznych. Opłaty mogą być dokonywane w różnych częstotliwościach, w tym miesięcznie, kwartalnie lub rocznie, w zależności od wybranej opcji subskrypcji. Wysokość opłat jest podana w zakładce płatności. Obecnie jest to : 0,00 zł / miesiąc na 6 miesięcy i 1127,00 zł opłaty wstępnej, 167,00 zł / miesiąc na 8 miesięcy, 597,00 zł / miesiąc na 2 miesiące.
2. Klient ma prawo do rezygnacji z płatności cyklicznych w każdej chwili. Aby zrezygnować z usługi, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Rezygnacja wejdzie w życie na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego.
6. Bezpieczeństwo danych kartowych.
Informujemy, że dane kartowe są przechowywane w bezpieczny sposób przez zewnętrznego dostawcę usług płatniczych PayU, który stosuje odpowiednie środki ochrony danych zgodne z obowiązującymi przepisami. Nie przechowujemy danych kartowych w naszej bazie
7. Newsletter
W przypadku zapisania się przez Użytkownika na newsletter otrzymywać on będzie wiadomości zawierające informacje handlowe.
Użytkownik w każdym czasie może zrezygnować z Newslettera wysyłając takie żądanie na adres e-mail: info@akademeo.pl albo tradycyjnie: Kotliny 63, 24-103 Żyrzyn.
8. Lista oczekujących
na adres e-mail: info@akademo.pl
albo tradycyjnie: Kotliny 63, 24-103 Żyrzyn.
9. Szkolenia
10. Korzystanie z Produktów i Licencja
11. Odstąpienie od umowy
12. Jeżeli Klient przystąpi do odtwarzania Produktów Cyfrowych przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy na zasadach opisanych w ust. 6, Klient utraci prawo do odstąpienia od Umowy. W takim wypadku Umowę uważa się za zrealizowaną, Sprzedawca natomiast zatrzyma wpłaconą przez Klienta kwotę tytułem należnego mu wynagrodzenia.
13. Postanowienia Regulaminu, które ograniczałyby prawa Konsumenta, wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawnych, nie mają do niego zastosowania.
14. Zastrzega się, że nie wiążą Konsumenta, te postanowienia Regulaminu:
a) które stanowią niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu k.c. (art. 385[1] – art. 385[3] k.c.) czy naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem konsumentów,
b) które zostały zamieszczone w rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone, prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
15. Reklamacje
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt lub Produkt Cyfrowy wolny od wad.
2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące w szczególności:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:info@akademeo.pl albo tradycyjnie na adres wskazany w regulaminie.
16. Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności.
17. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce “Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
3.Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z Umową na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
4.Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
18. Postanowienia końcowe
Ochrona informacji dotyczących osób zgłaszających uczestników na szkolenia oraz osób zapisujących się i/lub korzystających ze szkoleń jest dla nas sprawą najwyższej wagi, w związku z tym dokładamy najwyższych starań, abyście czuli się bezpiecznie powierzając nam swoje dane osobowe przy korzystaniu z naszych usług. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania przez nas waszych danych osobowych, przysługujące wam prawa i nasze obowiązki jako administratora danych.
Stosujemy środki techniczne i rozwiązania organizacyjne zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych.
Iga Maciak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iga Maciak, Kotliny 63, 24-103 Żyrzyn, NIP: 7162679362, REGON: 528402853 przetwarza dane osobowe osób zainteresowanych usługami firmy poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (wysłanego online) lub sklepu online lub poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny. Co oznacza, że dane te są potrzebne w szczególności do:
Akademeo przechowuje następujące dane osobowe, których podanie jest niezbędne do:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Twoje dane osobowe przetwarzamy za twoją zgodą, wyrażoną w chwili wysłania zapytania lub po kontakcie telefonicznym o ofertę szkoleniową i/lub wypełniania formularza zgłoszeniowego przez stronę www.niebójsięchcieć.pl. Wyrażenie zgody na przetwarzanie twoich danych osobowych jest całkowicie dobrowolne jednak brak zgody uniemożliwia zapisanie się na szkolenie oraz skorzystanie z usługi szkoleniowej.
W związku z przetwarzaniem przez nas twoich danych osobowych przysługują ci następujące prawa:
Twoje dane osobowe przechowujemy do 5 lat lub do czasu zgłoszenia przez Ciebie chęci usunięcia Twoich danych. Usunięcie zgody może nastąpić na twoje żądanie ale również w przypadku wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych, zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych bądź zażądania przez Ciebie ich usunięcia. W naszych systemach pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych przez Ciebie transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi nas przepisami prawa. Jeśli zapisałeś się na newsletter będziemy tak długo przetwarzać Twoje dane, aż sam zrezygnujesz z otrzymywania korespondencji.
Wszelkie zgłoszenia, czy żądania dotyczące danych osobowych możesz zgłaszać do nas w wybrany przez siebie sposób:
FIRMA IGA MACIAK może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z FIRMĄ IGA MACIAK, w zakresie niezbędnym dla realizacji usługi szkoleniowej, to jest: trenerowi (w celu przygotowania i realizacji usługi szkoleniowej), obsłudze asystenckiej (w celu przygotowania listy obecności, certyfikatów), obsłudze księgowej (w celu wystawienia faktury i dokonania rozliczeń podatkowych) lub przekazywania informacji handlowych pochodzących od FIRMA IGA MACIAK (ostatnie dotyczy Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych).
Dane osobowe Użytkowników, poza celami wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności, nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, w tym w szczególności nie będą przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych przez osoby trzecie. Dane osobowe Użytkowników Serwisu nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
Masz możliwość subskrybowania naszego newslettera, poprzez podanie adresu e-mail i wyrażenie zgody na przetwarzanie twoich danych osobowych w celu przesyłania informacji marketingowych drogą elektroniczną. Poprzez newslettera informujemy Cię o naszych szkoleniach (na przykład nowościach, promocjach). Możesz w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji newslettera klikając w link zawarty w otrzymanym newsletterze lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: info@akademeo.pl
Polityka wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych Iga Maciak, Kotliny 63, 24-103 Żyrzyn, www.akademeo.pl
Nasze witryny mogą wykorzystywać pliki „cookies” który służy identyfikacji sesji użytkownika podczas korzystania z naszych serwisów. Pliki te zapewniają poprawne działanie Witryny. Pliki cookies to pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny. Zazwyczaj zawierają one nazwę witryny z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki Cookies stosowane w serwisach www.niebójsięchcieć.pl nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.
Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Przeglądane treści identyfikowane są poprzez adresy URL. Znamy również między innymi:
Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony www.niebójsięchcieć.pl. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są używanie, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.
Zebrane dane przechowywane są jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz siecią. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
Dla poszczególnych serwisów www.niebójsięchcieć.pl wykorzystujemy następujące pliki cookies:
W ramach Serwisu stosowane są dwa rodzaje plików cookies: “sesyjne” (session cookies) oraz “stałe” (persistent cookies). Cookies “sesyjne” to pliki tymczasowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia witryny lub przeglądarki internetowej. Cookies “stałe” są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W celu zablokowania przesyłania plików typu „cookies”, należy zmienić ustawienia wykorzystywanej przeglądarki tak, by odmawiała lub usuwała określone pliki cookie. Poniższe linki zawierają informacje, jak dostosować ustawienia w powszechnie używanych przeglądarkach:
Uwaga: Prosimy pamiętać, że w wyniku zablokowania plików „cookies”, niektóre funkcje witryny mogą nie działać.
W przypadku zmiany obowiązującej polityki, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.
Nasza strona zawiera plugin do serwisu społecznościowego Facebook (Facebook Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California, 94025, USA). Plugin Facebooka na naszej stronie jest oznaczony logo Facebook. Plugin ten bezpośrednio połączy Was z naszym profilem na serwerze Facebooka. Facebook może wówczas uzyskać informacje, że odwiedzaliście naszą stronę ze swojego adresu IP. Jeżeli odwiedzacie naszą stronę będąc zalogowanymi na swój profil na Facebooku, Facebook zarejestruje informację o wizycie. Nawet jeżeli nie jesteście zalogowani Facebook jest w stanie pozyskiwać informacje o adresie IP.
Pragniemy podkreślić, że Facebook nie przekazuje nam informacji o gromadzonych danych i sposobie ich wykorzystania. Cel i zakres danych gromadzonych przez Facebook nie są nam znane. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących prywatności na portalu Facebook proponujemy kontakt bezpośrednio z Facebookiem lub zapoznanie się z polityką prywatności portalu pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/
Jeżeli nie życzycie sobie, aby Facebook mógł pozyskiwać informacje dotyczące waszych wizyt na naszych stronach, doradzamy wcześniejsze wylogowanie się z waszego konta na Facebooku.
Nasze strony używają mechanizmów analizy usług sieciowych Google Inc. („Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA“): Google Analytics, Google Double Click and Google Tag Manger. Google Analytics, Google Double Click and Google Tag Manger używają plików cookies, które umożliwiają analizę sposobu korzystania ze stron internetowych. Informacje zbierane przez pliki cookies są przekazywane na serwery Google znajdujące się w USA i archiwizowane.
Jeżeli funkcja anonimizacji adresu IP jest włączona podczas korzystania z naszej strony internetowej, adres IP Użytkownika jest skracany przez Google. Dotyczy to państw członkowskich Unii Europejskiej i innych państw wymienionych w Umowie o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jedynie w wyjątkowych przypadkach pełen adres IP jest wysyłany do serwera Google w USA i tam skracany. W ten sposób funkcja anonimizacji adresu IP będzie aktywna na naszej stronie internetowej. Na wniosek operatora strony internetowej, Google wykorzystuje gromadzone informacje do analizy korzystania przez strony internetowej, przygotowania raportów dotyczących korzystania ze strony internetowej i innych usług związanych z korzystaniem z Internetu. Adres IP przekazany przez przeglądarkę Użytkownika w ramach programu Google Analytics nie jest przechowywany wraz z innymi danymi Google.
Użytkownik może zablokować zapisywanie plików cookie w przeglądarce internetowej. Jednakże w takim przypadku pełne wykorzystanie wszystkich funkcji strony internetowej nie będzie możliwe. Oprócz tego, Użytkownik może zablokować zapisywanie danych zebranych przez cookies dotyczących używania strony internetowej (włącznie z adresem IP) i wysyłanie ich do Google, jak również przekazywanie tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę dostępną pod następującym linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
Serwis Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Serwisu Internetowego Administratora.